Affectation des projets MVA

1 A Wasserstein-type distance between Gaussian Mixture Models  : Nguyen Ngoc-Long ; Antoine Commaret et Youcef Akrout
 2 Synthesizing and Mixing Stationary Gaussian Texture Models  
 3 SPOT: Sliced Partial Optimal Transport   :    Lucas Helbert et Bjoern Michele
 4 Learning Wasserstein Embeddings : Simon Rosenberg
 5 Style Transfer by Relaxed Optimal Transport and Self-Similarity : Louis Fournier et Paul Bonduelle
 6 High Dimensional Mixture Models for Unsupervised Image Denoising (HDMI) : Antoine Barrier et Pierre Jobic
 7     Efficient Bayesian computation by proximal Markov chain Monte Carlo: when Langevin meets Moreau : Benoît Malézieux et Clément Bonet
 8   Forgery detection : Tam Le et Philomène Chagniot ; Matthieu Moreau et Hugo Senetaire
 9 Image Style Transfer Using Convolutional Neural Networks  : Marie Heurtevent et Ariane Alix ; Thibault Lahire et Clément Chadebec
 10 Restauration d’images sous-marines : Salmane Naoumi
 11 Deep Joint Demosaicking and Denoising
 12 EnhanceNet: Single Image Super-Resolution Through Automated Texture Synthesis : Marius Dufraisse ; Tamim El Ahmad et Amin Dhaou 
 13 Learning to see in the dark : Louis Montaut ; Wassim Bouaziz et Anne-Flore Baron
 14 Robust image and video dehazing : Ibrahim Merad
 15 Generative Image Inpainting with Contextual Attention : Antoine Guédon et Louis Dumont ; Nicolas Pinon et Louis Leconte ; Thibaud Ardoin et Adrien Bardes
 16 Distortion-Free Wide-Angle Portraits on Camera Phones 
 17 Super-pixels adaptés localement aux textures
 18 Synthèse de texture par transport optimal de patchs
 19 Synthèse de texture par réseaux convolutionnels 3  (version multi-échelles)
 20 Texton pour la synthèse de textures
 21 Augmentation de la profondeur de champs par fusion d’images 1  :   Clara Ding et Louis Lapassat ; Thomas Renault
 22 Augmentation de la profondeur de champs par fusion d’images 2
 23 Imagerie haute dynamique par fusion d’exposition   :    Yoann Coudert–Osmont et Raphael Checkroun ; Elliot Vincent
 24 Visualisation d’images à haute dynamique
 25 Modeling realistic degradations for Non-Blind Deconvolution
 26 Gaussian texture inpainting